TULIKA1200 PRIVAATSUSPOLIITIKA KLIENDILE

Käesoleva Privaatsuspoliitika eesmärgiks on kirjeldada, milliseid Kliendi isikuandmeid Taksokeskus OÜ TULIKA1200 Kliendirakenduse kasutamisel töötleb ja miks neid töödeldakse.

Kliendi isikuandmete vastutav töötleja TULIKA1200 Kliendirakenduse raames töödeldavate andmete osas on Taksokeskus OÜ (Taksokeskus), Eesti Vabariigis registrikoodi all 10297998 registreeritud osaühing, mille registreeritud aadress on Tihase 34, Tallinn 10619. Taksokeskus OÜ-ga saab ühendust võtta e-posti aadressil info@1200.ee.

DEFINITSIOONID

(A) Klient – füüsiline isik, kes on TULIKA1200 Kliendirakenduses nõustunud TULIKA1200 Klientide Üldtingimustega https://www.1200.ee/et_EE/terms;

(B) Juht – taksojuht kui füüsiline isik, kes kasutab 1200Partner rakendust ning osutab Kaupmehe kui juriidilise isiku või füüsilisest isikust ettevõtja nimel Kliendile vahetult taksoveoteenust;

(C) Kaupmees - litsentseeritud taksoveoteenust pakkuv juriidiline isik või füüsilisest isikust ettevõtja, mille Juht või Juhid kasutavad 1200Partner rakendust.

1. MILLISEID ISIKUANDMEID TAKSOKESKUS TÖÖTLEB?

1.1 Taksokeskus töötleb vastutava töötlejana neid isikuandmeid, mida sisestatakse TULIKA1200 rakenduse kaudu ja muid isikuandmeid, mis on vajalikud TULIKA1200 rakenduse kasutamiseks, majutamiseks, haldamiseks ja kasutajatoe pakkumiseks.

1.2 Taksokeskus töötleb järgmisi isikuandmeid:

1.2.1 Kliendi e-posti aadress ja mobiiltelefoni number, mis sisestatakse Kliendi poolt Kliendikonto seadistamisel TULIKA1200 Kliendirakenduses;

1.2.2 Kliendi ees- ja perekonnanimi, mis sisestatakse Kliendikonto aktiveerimisel Kliendi poolt;

1.2.3 rakendusesisese makselahenduse kasutamise korral Kliendi krediitkaardi- ja makseandmed;

1.2.4 Kliendi geograafiline asukoht või Kliendi poolt sisestatud sõidu lähtepunkt, sõidu sihtkoht, sõidu marsruut ja kestus, sõidu alustamise ja lõpetamise aeg;

1.2.5 andmed nutitelefoni kohta, millesse TULIKA1200 Kliendirakendus on paigaldatud (näiteks mobiiltelefoni operatsioonisüsteem);

1.2.6 Kliendi poolt esitatud tagasiside;

1.2.7 andmed Kliendi kaebuste ja vaidluste kohta;

1.2.8 andmed Kliendi kaotatud esemete kohta;

1.2.9 rakendusesisese makselahenduse kasutamise korral andmed Kliendi poolt tellimuste tühistamise kohta.

2. MILLISTEL EESMÄRKIDEL TAKSOKESKUS ISIKUANDMEID TÖÖTLEB?

2.1 Taksokeskus töötleb järgmisi isikuandmeid:

2.1.1 Kliendi ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress ja mobiiltelefoni number – Kliendi isiku tuvastamiseks ning et võimaldada Juhil Kliendiga ühendust võtta, kui Klient ei ilmu sõidu lähtepunkti või kui Klient on mis tahes esemeid taksosse maha unustanud;

2.1.2 Kliendi krediitkaardi- ja makseandmed – et võimaldada Kliendil sõidu eest maksta rakendusesisese makselahenduse abil;

2.1.3 Kliendi asukoht või sõidu lähtepunkt, sõidu sihtkoht, sõidu marsruut ja kestus, sõidu alustamise ja lõpetamise aeg – et võimaldada Juhil Kliendini jõuda ja et võimaldada Kliendil kontrollida, kui kaugel Juht on, millist marsruuti nad sõiduks kasutavad, kui pikk sõit oli ja kui palju aega see võttis; samuti sõidu maksumuse ja marsruudiga seotud vaidlustuste lahendamiseks;

2.1.4 üldine teave asukoha kohta anonümiseeritud vormis – et hinnata taksoveoteenuse kvaliteeti ja tõhusust ning saada teavet kõige populaarsemate marsruutide kohta;

2.1.5 Kliendi tagasiside ning kaebuste ja vaidlustega seotud informatsioon – et lahendada kaebusi ning parandada TUKLIKA1200 Kaupmeeste ja Juhtide osutatava taksoveoteenuse kvaliteeti;

2.1.6 teave Kliendi kadunud esemete kohta – et vastavad esemed Kliendile tagastada;

2.1.7 andmed Kliendi poolt tellimuste tühistamise kohta – et oleks võimalik arvutada ja kontrollida Kliendilt nõutavat loobumistasu rakendusesisese makselahenduse kasutamise korral ning lahendada vastavasisulisi vaidlusi.

3. MILLINE ON KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMISE ÕIGUSLIK ALUS?

3.1 Taksokeskus töötleb Kliendi isikuandmeid selleks, et võimaldada Kliendil kasutada TULIKA1200 Kliendirakendust taksoveoteenuste tellimiseks vastavalt TULIKA1200 Klientide Üldtingimustele https://www.1200.ee/et_EE/terms. Taksokeskuse poolt töödeldavad isikuandmed kogutakse Kliendilt.

3.2 Samuti võib Taksokeskus töödelda isikuandmeid õigustatud huvi alusel (näiteks otseturundus, kvaliteedikontroll).

4. KES ON KLIENDI ISIKUANDMETE VASTUVÕTJAD?

4.1 Taksokeskus avaldab Kliendi isikuandmeid Juhile, Kaupmehele, mille kaudu Juht tegutseb,vastavat Kaupmeest haldavale taksoettevõttele ning Taksokeskuse teenuseid osutavatele isikutele ainult õiguspärastel eesmärkidel ning minimaalsel määral, mis võimaldab vastava eesmärgi saavutamist:

4.1.1 Kliendi ees- ja perekonnanimi, mobiiltelefoni number ja asukoht või sõidu lähtepunkt on nähtavad Juhile 1200Partner Juhirakenduses ning vastavale Kaupmehele;

4.1.2 Juhil ja vastaval Kaupmehel on juurdepääs Kliendi ees- ja perekonnanimele ja mobiiltelefoni numbrile 24 tunni jooksul pärast taksoveoteenuse osutamist, et Kliendiga esemete kaotamise korral ühendust võtta;

4.1.3 Informatsiooni Kliendi sõidu kohta, makseinformatsiooni, tagasisidet ning kaebuste ja vaidlustega seotud informatsiooni võidakse avaldada Juhile, Kaupmehele ning taksoettevõttele, keda Kliendi negatiivne tagasiside, kaebus või vaidlus puudutab, ning vajaduse korral ka Taksokeskusele teenust osutavatele isikutele (näiteks IT-teenuse osutajale).

4.2 Kliendi antud tagasisidet avaldatakse Juhile anonüümselt.

4.3 Maksega seotud vaidluse korral võib Taksokeskus anda Kliendi kontaktandmed, andmed sõidu ja makse kohta edasi võlgade sissenõudmisega tegelevale ettevõttele.

5. KUIDAS TAKSOKESKUS ISIKUANDMEID KAITSEB?

5.1 Taksokeskus suhtub tõsiselt oma kohustusse kaitsta Juhtide poolt Taksokeskusele usaldatud andmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise ja loata avalikustamise või neile juurdepääsu eest. Taksokeskus kasutab Juhtide andmete kaitsmiseks mitmesuguseid turvatehnoloogia vahendeid ning tehnilisi ja organisatsioonilisi meetmeid. Sel eesmärgil rakendab Taksokeskus lisaks muudele meetmetele juurdepääsuprotokolle, turbeprotokolle ja tulemüüri.

5.2 Taksokeskus võimaldab Kliendi isikuandmetele juurdepääsu oma töötajatele, taksoettevõttele, Kaupmeestele,Juhtidele ja Taksokeskusele teenust pakkuvatele isikutele (näiteks IT-teenuse osutajale) minimaalsel määral, mis on vajalik tugiteenuste osutamiseks ja nende kohustuste täitmiseks Kliendi ja Taksokeskuse ees.

5.3 Taksokeskus töötleb andmeid anonümiseeritud vormis ka statistilistel eesmärkidel (näiteks populaarsemate piirkondade, marsruutide ja ajavahemike tuvastamiseks).

6. KUI KAUA TAKSOKESKUS KLIENDI ISIKUANDMEID SÄILITAB?

6.1 Andmeid Kliendi sõitude ja tellimuste kohta (sh ka arvete ja maksete kohta) säilitatakse tulenevalt raamatupidamise seaduse nõuetest 7 aastat Kliendi poolt tellimuse tegemisest ning kustutatakse vastava kalendriaasta lõpus.

6.2 Isikuandmed, mille Klient on edastanud TULIKA1200 rakenduse kaudu, kuid tellimusi teinud ega teenuseid kasutanud ei ole, säilitatakse kuni 2 aastat andmete edastamisest.

6.3 Kui on tegemist õigusrikkumise või nõudega seotud asjaoludega, võidakse Kliendi isikuandmeid säilitada kuni 10 aastat, tulenevalt nõuete aegumistähtaegadest.

7. MILLISED ON KLIENDI ÕIGUSED SEOSES TEMA ISIKUANDMETEGA?

7.1 Klient saab oma isikuandmetele juurde pääseda, ning neid ise muuta ja parandada TULIKA1200 Kliendirakenduses.

7.2 Kui Klient soovib esitada taotluse TULIKA1200 rakenduses töödeldavatele isikuandmetele juurdepääsuks, nende parandamiseks, kustutamiseks või nende töötlemise piiramiseks või nende töötlemise vaidlustamiseks või kui Klient soovib esitada taotluse Kliendi isikuandmete elektroonilise koopia saamiseks või selleks, et vastavad andmed kantaks üle teisele ettevõttele (sellisel määral, kuivõrd selline andmete ülekandmise õigus on Kliendile ette nähtud kehtivate seaduste alusel), võib Klient võtta ühendust TULIKA1200 rakenduses sisestatud andmete vastutava töötlejaga, Taksokeskus OÜ-ga, e-posti aadressil info@1200.ee.

7.3 Taotluses peaks Klient täpsustama, millistele isikuandmetele ta juurdepääsu soovib või milliseid isikuandmeid ta soovib parandada, kustutada või nende töötlemist piirata või vaidlustada. Kliendi kaitsmise eesmärgil peab Taksokeskus enne vastava taotluse rahuldamist tuvastama Kliendi isiku. Taksokeskus tegeleb taotlusega niipea kui mõistlikkuse piires võimalik.

7.4 Taksokeskus ei saa kustutada selliseid isikuandmeid, mida Taksokeskus on seadusest tulenevalt kohustatud töötlema või mis on vajalikud seaduslike nõuete tuvastamiseks, esitamiseks või kaitsmiseks.

7.5 Kui Kliendil on tulenevalt tema isikuandmete Taksokeskuse poolsest töötlemisest mis tahes küsimusi, nõudeid või kaebusi, võib Klient Taksokeskusega ühendust võtta e-posti aadressil info@1200.ee ning Taksokeskus püüab Teie küsimustele vastata ning kõik probleemid lahendada.

7.6 Kui Klient ei ole rahul sellega, kuidas teatud andmekaitsealane küsimus Taksokeskuse poolt lahendati, on Kliendil õigus esitada kaebus Eesti Andmekaitse Inspektsioonile e-posti aadressil info@aki.ee.